Customer support

Om de vaak ingewikkelde logistieke processen te stroomlijnen, heeft TLS een afdeling customer support ingericht die de klant met raad en daad kan bijstaan. De klant staat hierin altijd centraal. De afdeling customer support staat u bij op het gebied van:

  • Informatieverstrekking over lopende en gewenste opdrachten
  • Verzorgen van maatwerk opdrachten
  • Order-entry ondersteuning

Automatisering

Bij een logistiek proces komen vele automatiseringsvraagstukken aan de orde. TLS investeert voordurend in nieuwe technologieën om aan de eisen van de voortdurend veranderende markt te voldoen. Door een “trendsetter” te zijn en gebruik te maken van “state of the art” applicaties kan TLS een bijzondere marktpositie innemen. Order-entry middels EDI is een must in de transport en logistiek branche. TLS maakt het mogelijk om haar klanten eenvoudig te betrekken bij een “browser” (internet) gestuurde applicatie, waarmee transportopdrachten razendsnel in te voeren en te verwerken zijn. Op deze manier kan de klant een bijdrage leveren in het proces waarmee TLS een aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding weet te realiseren.

Aanvullende bedrijfsruimte

Voor het geval uw eigen bedrijfsruimte niet voldoende ruimte biedt, tijdelijk of permanent, kan TLS u beveiligde kantoor- of magazijnruimte aanbieden. Onze basisdienstverlening kunnen we daar vanzelfsprekend naadloos op aansluiten.

Truckwash

Onze dochteronderneming, Truckwash Vaassen, reinigt niet enkel het TLS materieel, ook transporteenheden van derden zijn van harte welkom.

Buiten opslag

Voor weersbestendige objecten is er buiten opslagterrein met handlingsfaciliteiten beschikbaar.

Laat ons contact met u opnemen!

Laat uw naam en telefoon nummer of emailadres achter, en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!